ضدآب کردن سنگ نما, ضدآب کردن نمای ساختمان, ضدشوره کردن آجر و سنگ, عایق کاری - آب بندی, عایق نانویی استخر و سونا, فروش نانو, فروش نانو شيشه, نانو و رزین چوب

روش اجرای پوشش نانو سنگ آجر شیشه چوب سیمان

روش اجرای پوشش نانو روی سطوح : 

روش اجرای نانو روی آجرنما:

با پوشش نانو روی آجرنما شما عمدا نمیتوانید آجرنما را کثیف و فرسوده نمایید. حتی اگر هر آلودگی مخلوط با آب را روی آن روی آن بریزید, آجرنمای ضد آب هرگز کثیف و فرسوده نمیشود و شوره نمیزند.

اکثر افرادی که از نمای آجری گریزانند علت را زود فرسوده شدن آن میدانند. این گروه مفتخر است که این مشکل را ۱۰۰% رفع نموده و با فعالیت بیشتر در این زمینه باعث دلگرمی مشتریان, معماران, مهندسان و صاحبان کارخانجات شده و استفاده از این فناوری را توصیه مینماید.

اجرای پوشش برروی آجرنما به دو دسته تقسیم میشود:

۱- نماهایی که کثیف و فرسوده شده اند: اگر آجر نما در اثر بارش باران -یخ کش کردن آجر- پوسته کردن آجر- شوره زدن و یا به هر دلیل دیگر دچار کثیفی و فرسودگی زیاد باشد, در مرحله اول با اجرای ساب و سپس شستشوی آن با دستگاه واترجت آنرا تمیز کرده و پس از خشک شدن, اجرای پوشش نانو با دستگاه انجام میگردد و نمای ساختمان شما تا چندین سال تمیز و نو و بدون تغییر رنگ و شکل باقی میماند.

۲- نماهایی که تمیز و نو یا در حد نو هستند: دراین موارد نیاز به ساب زدن نما نیست و پس از یک مرحله کاری مختصر اجرای پوشش نانو با دستگاه انجام میگیرد. بدیهی است در صورت تمیز و نو بودن ساختمان , کارفرما هزینه کمتری را نسبت به زمانیکه نما نیاز به ساب و شستشو دارد پرداخت مینماید.

مزیت پوشش نانو بر روی آجرنما:

با اجرای پوشش نانو بر روی نمای آجری نمای شما تا چند سال ضد آب شده و هیچگونه جذب آب و رطوبت و آلودگیهای مخلوط با آب نخواهد داشت, در نتیجه دچار یخ زدگی و فروپاشی -پوسته کردن- شوره زدگی و کثیف شدن نخواهد شد.

نکته: برای نماهای آجری که مربوط به میراث فرهنگی و اداره اوقاف میباشند و از قدمت بیشتری برخوردارند: 

۱- ابتدا مواد نانو شوبنده روی نما اجرا میشوند.

۲- روز بعد شستشوی نما به روش واترجت انجام میشود و اگرنما تمیز شده، مواد سند بلاست مخصوص با آب میکس شده و روی نما اجرا میشود و اگر نما تمیز نشد مواد سندبلاست مخصوص با آب میکس شده و روی نما اجرا میشود تا نما کاملا تمیز شود.

۳- پس از مرمت نما توسط کارفرما (در صورت نیاز) اجرای پوشش نانو به منظور تثبیت نما و جلوگیری از فرسوده و کثیف شدن مجدد انجام میشود.

اجرای پوشش نانو روی سنگ:

سنگ یکی از زیباترین مصالح ساختمانی است و اجرای پوشش نانو روی انواع سنگ مانع کثیف شدن و جذب رطوبت در آن میگردد. سنگهای تراورتن و مرمریت به علت وجود آهک در آنها تخریب میشوند. سنگهای گرانیت از نوع گل پنبه ای آب را جذب میکند و تغییر رنگ میدهد. سنگها به علت وجود رگه های آهن و انواع ناخالصی ها بعد از نصب دچار زنگ زدگی میشوند. اجرای پوشش نانو از بروز این مشکلات جلوگیری میکند.

اجرای پوشش نانو برروی سنگ همانند آجر, هم برای سنگهای تمیز و نو و هم برای سنگهای کثیف و فرسوده قابل اجراست.

در سنگهای کثیف و فرسوده مانند آجر کثیف و فرسوده عمل میشود. البته در برخی از سنگها به جای استفاده از سگمنت از فرچه استفاده میشود, مثل سنگهای پادبر, حوض ها و …

اجرای پوشش نانو روی شیشه و کامپوزیت:

اجرای پوشش نانو روی شیشه و کامپوزیت از جرم گرفتن و نفوذ جرم در شیشه و کامپوزیت کاملا جلوگیری میکند و نو و تمیز ماندن این سطوح را بیشتر نشان میدهد. در این روش سطوح رسوب نمیکنند و گرد و غبار با آب بصورت گل در نمی آید و سطوح را کثیف نمیکند.

توجه: یکی از مهمترین مزایای پوشش نانو نسبت به پوششهای سیلیکونی آن است که بر روی شیشه قابل اجراست و بدون آنکه کوچکترین تغییری در شفافیت شیشه ایجاد کند, خاصیت نانو بودن خود را بروز میدهد. حال آنکه پوشش های سیلیکونی بر روی شیشه اصلا قابل اجرا نیستند و روی شیشه رسوب کرده و شیشه را مات میکنند.

اجرای پوشش نانو روی شیشه اتومبیل:

بعد از اجرای نانو روی شیشه اتومبیل در یک روز بارانی آب باران بصورت جیوه از روی شیشه اتومبیل عبور میکند و شما دیگر به برف پاک کن نیاز ندارید.

شستشو و اجرای رنگ اکریلیک روی نماهای رومی و سیمان سفید و اجرای پوشش نانو: 

در این روش نماهای سیمان سفید و رومی که کثیف شده اند را با واترجت شستشو داده و سپس رنگ آمیزی میکنیم و پس از خشک شدن نانو را روی آن پوشش میدهیم. بدیهی است اجرای پوشش نانو موجب تمیز ماندن و مانع از کثیف شدن نماهای سیمانی و رنگ شده میگردد.

اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان به روش نانو این ویژگی ها را دارد: 

۱- نمای ساختمان شادابی خود را در رنگ های متنوع حفظ میکند.

۲- به علت اجرای پوشش نانو, نما دچار رنگ پریدگی نمیشود.

۳- نمای رنگ شده هرگز رطوبت را به خود جذب نمیکند.

۴- نما هرگز کثیف نمیشود.

اجرای پوشش نانو روی سطوح کاشی و سرامیک و استخرها:

۱- وقتی سطوح کاشی و سرامیک یا استخر تمیز باشند:

دراین حالت پس از گرد گیری و تمیز کاری جزئی, پوشش نانو بر روی آن اجرا میگردد.

۲- وقتی که سطوح کاشی و سرامیک یا استخر کثیف باشند:

در این حالت ابتدا برای از بین بردن جرم و کثیفی از جرم گیر نانو استفاده شده که بصورت اسپری بر روی سطح استفاده میشود و پس از شستشو و خشک شدن پوشش نانو اجرا میگردد.

پوشش نانو بر روی سطوح کاشی و سرامیک و استخر- سونا, جکوزی و … کارایی فوق العاده ای دارد که به چند مورد آن اشاره میشود:

۱- اجرای مواد نانو عایق ضداسید روی بندکشی کاشی های استخر و سرویس باعث آب بندی کامل کاشی ها شده و شما را از پرداخت هزینه های زیاد آب بندی به روش های دیگر معاف میکند.

۲- به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال سطوح کاشی و سرامیک مرتبا نیاز به تمیز شدن ندارند. همانطور که میدانید وجود رطوبت محل مناسبی برای رشد جلبکها و قارچها و باکتریها میباشد که به دلیل وجود خاصیت آنتی باکتریال در این مواد, اجازه رشد و ایجاد به جلبکها داده نمیشود و از پرداخت هزینه های بالای تمیزکاری مرتب و استفاده از مواد شیمیایی نظیر جوهرنمک, اسیدها و … و خطرات گازهای این مواد شیمیایی معاف خواهید شد.

اجرای پوشش نانو روی کاهگل : 

کاهگلی یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که در بیشتر مناطق کشور ما از آن استفاده میشود. کاهگل نانو به دو روش قابل اجرا است.

۱- زمانی که در حال کاهگل کردن سطوح ساختمان میباشید: در این روش مواد را میکس کرده و با کاهگل مخلوط میکنیم که از اطمینان بیشتری برخوردار است. زیرا تمامی ضخامت کاهگل دارای مواد نانو میباشد و در عین حال سازه تنفس میکند.

۲- روش اجرای نانو روی کاهگل: در این روش پس از اجرای نانو سیلیکون روی بنای کاهگلی, کاهگل ضد آب میشود.

اجرای نانو روی سطوح گچ, سیمان و پودرهای رنگی:

اجرای پوشش نانو روی سطوح مذکور کاملا شبیه روش کاهگل میباشد.

اجرای پوشش نانو در ابنیه تاریخی و اماکن زیارتی و مساجد: 

احیای بناهای تاریخی با تکنولوژی نانو یکی از افتخارات شرکت  میباشد. در این روش منحصر به فرد نمای ابنیه تثبیت شده و سپس شستشو و مرمت میگردد و در نهایت اجرای پوشش نانو انجام میشود و ابنیه قدیمی که از مصالحی مانند کاهگل, آجرهای قدیمی, ساروج, کاشی های معرق و … استفاده شده با نانو حالت طبیعی خود را بدست می آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره ۰۹۱۲۷۶۵۰۴۷۱ تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *