پاک کننده چسب ۱۲۳

پاک کننده چسب ۱۲۳

پاک کننده چسب ۱۲۳:

یکی از محصولات پرمصرف در طراحی و نگهداری نمای ساختمان به خصوص سنگ نما چسب ۱۲۳ می باشد. اما متاسفانه به دلیل رویت نشدن برخی بخش ها هنگام استفاده توسط مجری به مرور زمان و با تابش نور آفتاب به سنگ باعث لک شدن می شود.

تغییر رنگ:

معمولا لکه ها را می توان به دو دسته سبز و زرد تقسیم بندی کرد که  تغییر رنگ بستگی به کانی های موجود در سنگ بستر دارد، این گونه لکه ها را می توان به راحتی و   بدون استفاده از ابزار آلات تراش پاک کرد. حلال چسب طراحی شده قابل استفاده برای انواع لکه های برجای مانده می باشد.

 نحوه استفاده از محلول:

اگر لکه شامل قسمت های برجسته باقی مانده از چسب ۱۲۳ بر روی سنگ نما می باشد ابتدا با اسپری کردن محلول بر روی آن ، لکه را سست کنید و با کاردک یا شی تیز آن را پاک کنید. سپس پارچه یا گونی را به محلول آغشته کنید و لکه را با آن بسابید. در صورت خشک شدن دستمال یا گونی آن را مجددا به حلال چسب ۱۲۳ آغشته کنید.

پاک کردن لکه نفوذی در عمق سنگ:

معمولا با اسپری کردن چسب ۱۲۳ بر روی سنگ چسب به عمق سنگ یا به اصطلاح رخ سنگ نفوذ میکند. برای این گونه لکه ها باید از حلال های حاوی گاز کلر فعال  استفاده کرد که باعث تسریع در پاک کردن لکه ها و پاک کردن رخ سنگ می شود.

مقایسه با سایر حلال های بازار:

حلال چسب ۱۲۳ در بازار با نام های مختلف اعم از ” حلال چسب ۱۲۳” , ” ضد چسب ۱۲۳“,”حلال چسب قطره ای “,” پاک کننده چسب یک دو سه ” و … به فروش میرسد . مطلبی که قابل ذکر است، به دلیل اسیدی بودن حلال های ممکن است به سنگ بستر آسیب برساند و سنگ را در خود حل کند. برای جلوگیری از آسیب زدن به سنگ قبل از خرید از معتبر بودن آن مطمئن شوید.

حلال چسب ۱۲۳ که توسط این شرکت ارائه می شود با بهره گیری از فناوری نانو به گونه ای طراحی شده است که در ابعاد نانو به عمق سنگ نفوذ می کند و بدون آسیب زدن به سنگ چسب را در خود حل می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *