مقالات ساختمانی

چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

اختصاصی سایت صنعت_ معمولا تفکر افراد قبل از اینکه، وارد خانه ای شوند شکل میگیرد. چهل و نه درصد از تصمیماتی که برای خرید خانه انجام می شود معمولا براساس نمای بیرونی آن شکل می گیرد. در هر صورت اگر خانه ی خود را برای فروش گذاشته اید حتما به نمای بیرونی آن توجه کنید.

۱)      به جزئیات دقت کنید.  چمن ها را بزنید. مرزها و مسیرهای رفت و آمد را تمیز کنید.  همه خطوط باید مستقیم باشند و تمام لبه ها پر پیچ و خم. پنجره ها را بشوئید و  هر سطح صافی را براق و درخشان کنید.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۲)      پیاده رو و مسیر عبور و مرور را تمیز کنید.  پیاده روی جلوی منزل، مسیر عبور و مرور و پله ها و هر سطح صافی را در جلوی منزل خود تمیز کنید، آنگاه هر جای گودی را پر کنید و هر برآمدگی را صاف کنید. اگر شما احساس خلاق بودن می کنید، می توانید لبه های پله و یا جلوی خانه ی خود را با آجر تزئین کنید.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۳)      فضای گلدانهای جلوی خانه را مرتب کنید. اندازه های مختلف، ارتفاع ها و شکل های متفاوت به همراه رنگهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا طرح زیبایی به دست آید.  اگر میخواهید طرح ساکنی داشته باشید، از رنگاهی مات استفاده کنید و گلدانهایتان را در بیرون از خانه با هم متناسب کنید.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۴)      جعبه های پنجره نصب کنید.  جعبه های پنجره ای متناسب با سایز پنجره خود ایجاد کنید به صورتی که ۶ الی ۱۲ اینچ پهن تر باشد. در انتخاب آن از رنگی استفاده کنید که مطابق با نمای ساختمانتان باشد. این جعبه را شش الی هشت اینچ در زیر پنجره ی اتاق خانه ی خود نصب کنید.

۵)      درخت  و گل و گیاه بکارید. درختان رشد کرده در  بهترین منطقه ی حیاط، ارزش زیادی به خانه ی شما می دهد. اما این کار دلیل بهتری نیز دارد. کاشتن درخت میتواند، هزینه ی تهویه ی کردن هوا را تا پنجاه درصد کاهش دهد. حتی درختان کوچک رشد نکرده نیز به نوبه خود در این قضیه موثر هستند.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۶)      درب جلوی خانه ی خود را رنگ آمیزی و یا کلا تعویض کنید. آن را سمباده بکشید و کاملا براق کنید. جایگزین کردن کاملا درب، میتواند تا حدودی هزینه های خرید یک درب جدید را جبران کند.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۷)      کرکره هایی آویزان کنید. برخی کار های آخر هفته، خانه را سریع تر از کرکره زدن تغییر می دهند. یک کرکره مناسب، پنجره را به خوبی جلوه می دهد و به آن بعد و رنگ می افزاید. اگر کرکره ی چوبی وصل می کنید با استفاده از بیلچه بین کرکره و جانب، کمی فاصله ایجاد کنید. بدون این فضا، رطوبت محبوس، به چوب ها صدمه خواهد زد.

۸)      چراغ خارجی خانه را عوض کنید. روشنایی مناسب، شب را گرم می کند و خانه ی شما را درخشان تر می کند.  سعی کنید پیاده روی جلوی خانه ی خود را توسط چراغهای خورشیدی درخشان کنید و روشنایی زیبایی به درختان خارج از خانه ی خود بدهید. .قبل از انجام این کار ها فیوز برق را بزنید تا ایمنی کارتان تامین شود.چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

۹)      وسایل خانه خود را نو کنید. آخر هفته ی خود را با تویض وسایل خود به خصوص کوبنده ی در، دستگیره و جعبه ی آدرس بگذرانید.  به دنبال وسایلی باشید که با معماری و رنگ وسایل شما تطبیق کند. مواردی را انتخاب کنید که نسبت به آب و هوا حساسیت کمتری داشته باشد و دیرتر زنگ بزند.

۱۰)  صندوق پستی خود را تزئین کنید. صندوق خود را زیبا کنید و با تزئینش به کاربردی فراتر از کاربرد عادی یه صندوق پستی بروید.  پوشش تازه ای از رنگ و پرچم و اعداد می تواند رنگ و لعاب تازه ای به صندوق شما بدهد. برای زیباتر کردن صندوق پستی، می توانید آن را با گلهای رنگارنگ تزئین کنید. چگونه ورودی ساختمان ها را جذاب تر کنیم؟

ترجمه: سایت صنعت www.sanat.me
منبع: www.ehow.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *