تمیزکننده شوره آجر و سنگ نما

مواد رفع شوره آجر

سفیدک و شوره از آسیب های رایج نماهای آجری می باشد . علت اصلی وقوع آن به میزان بالای سولفات های مختلف در زمان ساخت آجر باز می گردد و در زمانی که آجر در مجاورت باران قرار می گیرد به صورت شوره روی سطح نما ظاهر می شود.

این سفیدک و شوره سطح نما را دائما مرطوب نگه داشته و باعث رشد کپک های سبز رنگ می گردند. که به غیر از ظاهر نامناسب موجب از بین رفتن تدریجی آجر می گردد. برای از بین بردن این شوره روش های علمی و صنعتی زیادی وجود دارد ولی در مقیاس کوچکتر نیز روش های سریع و کاربردی وجود دارد که در این جا توضیح داده می شود:

بهترین و سریعترین روش از بین بردن این نوع شوره، استفاده از مواد نانویی می باشد.

در این روش مواد با پیستوله یا قلم روی آجر اجرا میشود.

محصول اول: این مواد کاملا بی رنگ بوده و بعد از اجرا داخل آجر نفوذ میکند. از خصوصیات این محصول ضدآب کردن نما، عدم جذب کثیفی، قابلیت تنفس اجر، جلوگیری از اینجاد قارچ و کپک روی نما، عمر بسیار بالا می باشد

محصول دوم: این مواد نیمه براق می باشد و بعد از اجرا، یک لایه نازک چند میکرونی روی کار ایجاد می شود. خصوصیات این محصول مشابه محصول  اول می باشد. قابلیت تنفس ندارد.

محصول سوم: این مواد بصورت کاملا براق و شفاف می باشد و بعد از اجرا روی کار قابل لمس هستند. این محصول نیز سطح روی کار را کاملا عایق و ضد آب میکند.

شوره را بعد از خشک شدن می توان با یک برس سیمی یا یک تکه گونی یا سنگ پا، پاک کرد.

ضمنا با اجرای مواد نانو  بر روی آجر نما از نفوذ آب باران یا شستشو از نفوذ آب به درون آجر نما جلوگیری میگردد و بدین ترتیب آجر کیفیت و اصالت خود را حفظ مینماید.

اجرای مواد نانو  روی نمای ساختمان فقط توسط گروه اجرایی متخصص این گروه بوده و سطح زیر کار باید خشک باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره ۰۹۱۲۷۶۵۰۴۷۱ تماس بگیرید

تلگرام. واتساپ. وایبر نیز به همین شماره می باشد

اینستاگرام : sibekhas

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *