ضدعفونی کننده

ژل ضدعفونی کننده دست آنتی باکتریال

ژل ضدعفونی دست الکلی

ژل ضد عفونی کننده دست آنتی باکتریال و الکلی:

ژل ضد عفونی کننده دست شون دارای فرمولاسیونی بسیار قوی بر پایه الکل ۹۶ درصد است که انواع باکتری و ویروس از قبیل ویروس کرونا و آنفلوانزا را به سرعت و بدون نیاز به آبکشی از بین می‌برد تا از انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی جلوگیری شود.

این ژل ضد عفونی کننده دست به واسطه داشتن عصاره آلوئه ورا و بابونه، دارای خاصیت ضد التهابی و نرم کنندگی بوده، پوست را رطوبت رسانی می‌کند و از بروز حساسیت، التهاب و خشکی پوست بر اثر تماس با الکل جلوگیری می‌کند تا علاوه بر داشتن دستانی کاملاً تمیز، سلامت پوستتان نیز حفظ شود.

از همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا در کشور، سایت سیب خاص در راستای مسئولیت اجتماعی خود، فروش ژل ضدعفونی کننده دست را در دستور کار خود قرار داد. این ژل دست در شرایطی که مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در بازار نایاب شده است، بهترین گزینه برای خرید ژل ضدعفونی کننده دست است.

در کنار خرید ضدعفونی کننده دست ، سعی کنید از دستکش مناسب هم هنگام خروج از منزل یا حین کار استفاده کنید تا میزان ریسک ابتلا به انواع بیماری، بخصوص کرونا را کاهش دهید.

اگر به دنبال خرید الکل ضدعفونی کننده هستید، ما ژل پاک کننده دست را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که بهترین جایگزین برای الکل است.

 

توجه:

برای پیشگیری از بیماری کرونا، روزانه بطور مرتب از این ژل ضد عفونی کننده به دستان خود بمالید.

 

ویژگی های اصلی:
– ضدعفونی کننده دست
– آنتی باکتریال و ضد ویروس
– ضد التهاب و ضد حساسیت
– پیشگیری از آلودگی‌های ویروسی و عفونت های باکتریایی
– مرطوب کننده و نرم کننده پوست
– بدون خشک کردن پوست یا بروز حساسیت
– استفاده آسان
– حاوی عصاره بابونه و آلوئه ورا
– بر پایه الکل ۹۶ درصد

 

برای چه افرادی مناسب است:
این ضد عفونی کننده دست برای انواع پوست و همه گروه های سنی مناسب است.

 

چه تأثیری دارد:
ژل ضدعفونی کننده دست در کمترین زمان دستان شما را ضدعفونی می‌کند، پوست دست را رطوبت رسانی کرده و انواع باکتری و ویروس را به طور کامل از بین می‌برد تا پوستی لطیف و کاملاً تمیز داشته باشید.

 

لینک خرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *