آب اکسیژنه

مزایای آب اکسیژن دار

خواص آب اکسیژن دار

مصرف آب اکسیژن دار یا همان آب حاوی اکسیژن زیر فشار یا آکواریوم اپونیک یا هوای تزریق شده به آب، برخی مزایا و موارد جالبی برای بدن دارد.

در زیر می‌توانید تعدادی از مزایای آب اکسیژن دار را مشاهده کنید:

۱٫ افزایش سطح اکسیژن خون: آب حاوی اکسیژن غنی می‌تواند به افزایش سطح اکسیژن خون شما کمک کند، که بیشترین تاثیر اثرات مثبت خود را در ورزشکاران و افرادی با زندگی فعال نشان می‌دهد.

۲٫ کاهش خستگی و افزایش انرژی: مصرف آب حاوی اکسیژن می‌تواند به رهایی از خستگی و افزایش سطح انرژی کمک کند، که این ممکن است بهبود طول عمر و کیفیت زندگی شما را افزایش دهد.

۳٫ حفظ سلامت قلبی و عروقی: انواع مختلف آب حاوی اکسیژن می‌توانند به کاهش عوامل خطر قلبی و عروقی کمک کنند، مانند کاهش فشار خون، افزایش گلوکز آمین اکسید، و کاهش التهابات.

۴٫ تقویت سیستم ایمنی: آب حاوی اکسیژن ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند و در مقابل بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاوم تر شوید.

۵٫ حفظ روحیه و کاهش استرس: مصرف آب حاوی اکسیژن می‌تواند به حفظ روحیه، کاهش استرس و افزایش حالت ذهنی شما کمک کند.

۶٫ تسریع فرآیند هضم: آب حاوی اکسیژن ممکن است به تسریع فرآیند هضم غذا کمک کند و مشکلات گوارشی را کاهش دهد.

۷٫ کاهش التهابات و آسیب‌های بافتی: مصرف آب حاوی اکسیژن می‌تواند به کاهش التهابات و کمک به بازسازی بافت‌های آسیب دیده در بدن کمک کند.

۸٫ سرعت بخشیدن به بازیابی بعد از تمرینات ورزشی: آب حاوی اکسیژن ممکن است به بهبود بازسازی عضلات و بازیابی بدن پس از فعالیت‌های ورزشی کمک کند.

۹٫ حفظ زیبایی پوست: مصرف آب حاوی اکسیژن می‌تواند به بهبود جریان خون در پوست و حفظ زیبایی و تازگی آن کمک کند.

۱۰٫ محافظت از اعضای حیاتی: اکسیژن موجود در آب می‌تواند به حفظ سلامت اعضای حیاتی مانند مغز، کلیه‌ها و قلب کمک کند. بهتر است قبل از تغییر در الگوی خوراکی خود یا شروع مصرف هر نوع مکملی، با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید، به منظور اطمینان از اینکه این تغییرات مناسب و منطقی برای وضعیت شما هستند.

.

برگفته از کتاب : بدن خود را پر از اکسیژن کنید. .

برای تهیه آب اکسیژنه بهداشتی با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۷۶۵۰۴۷۱

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *