مقالات ساختمانی

درباره نانو کاشی سرامیک، جایگزین ایزوگام، رنگ نانو

سطوح صیقلی نظیر شیشه ، سرامیک و کاشی آلودگی و کثیفی را به سرعت بخود جذب میکنند و ریزش چند قطره آب و حتی با کوچگترین تماس دست آلوده و کثیف میشوند و البته این تنها بدلیل شفافیت این سطوح میباشند لذا پوشش نانو ضمن به تاخیر انداختن این کثیفی همواه نطافت آنرا سهلتر میکند.استفاده از پوشش نانو روی شیشه به خصوص برای فروشگاهها که تمیزی شیشه بسیار حائز اهمیت میباشد بسیار کاربردی میباشد به ویژه که فاصله زمانی جهت نظافت آن بسیار افزایش می یابد.
خواص پوشش نانو ، آبگریز سطوح صیقلی شامل ایجاد سطح آبگریز در جهت تاخیر آلودگی و کثیفی ، سهولت در نظافت، حفاظت در برابر اشعه ماورای بنفش، جلوگیری از تاثیرات منفی نور خورشید بر روی اشیاء داخل ساختمان و ویترین و ایجاد خاصیت ضد باکتری و ضد آلودگی میباشد.

 

بسیار مناسب در عایقکاری و آب بندی کف بام، سرویس بهداشتی، استخر، نمای ساختمان، مخازن بتنی و فونداسیون با ویژگی های منحصر به فرد شامل صد در صد آب بند، چسبندگی بسیار بالا به سطوح مختلف، عدم نیاز به حرارت ، مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی، عایق سرما و گرما و اجرای سریع و آسان.
با استفاده از نانو عایق دیگر شاهد مشکلاتی از قبیل بروز ضعف آب بندی در صورت عدم رعایت همپوشانی مناسب، سیستم غیر یکپارچه و دارای درز، بروز شکنندگی در دمای پایین و مشکل روندگی در دمای بالا و مشکلات اجراء در کنج ، درز، زوایا و ورودی لوله ها نخواهید بود.

 

نانو مخصوص آب بندی قابل استفاده برای آب بندی سرویس های بهداشتی و قابل استفاده در بندکشی به ترتیبی که ابتدا مقداری سیمان سفید به محلول آب بند اضافه کرده تا حالت دوغاب ایجاد شده سپس سطح مورد نظر را با محلول مذکور آغشته و در نهایت با گونی نخی یا دستمال اثر آنرا از روی کاشی و سرامیک پاک میکنیم.
البته بهتر است در قسمت هایی که بندکشی تخریب شده است و یا در زوایا مقداری از ماده را به صورت خمیری تهیه و این قسمت ها را پر کنیم. مدت زمان خشک شدن محلول نانو آب بند ۱۲ ساعت پس از اجراء می باشد.

 

رنگ ساختمانی نانو قابل استفاده در رنگ آمیزی سطوح داخلی و نمای ساختمان با مزیت انعطاف پذیری و عایق بودن در برابر رطوبت و هم چنین کاهش حداقل ۴۰ درصد مصرف انرژی در سرما و گرما در ظروف ۴، ۱۰ و ۲۰ کیلویی و به رنگ سفید با غلظت بالاتر نسبت به رنگ های معمولی با قابلیت پوشش به طور متوسط ۳ مترمربع به ازای هر کیلوگرم و هم چنین قابلیت افزودن رنگدانه پایه آبی جهت تبدیل به رنگهای متنوع با قیمت مناسب و رقابتی نسبت به رنگهای رایج در صنعت ساختمان.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره ۰۹۱۲۷۶۵۰۴۷۱ تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *