رنگ نانو نما, مقالات ساختمانی

ویژگی رنگ‌ اکریلیک نما

رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ کریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد
رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند.
رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و
رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد.
رنگ‌ اکریلیک رنگ پریدگی ندارد و چنانچه شما در هنگام نقاشی ساختمان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید تا سالها بعداز نقاشی ساختمان رنگ انتخاب شده را به همان شکل و کمترین تغییر خواهید دید در صورتی که در استفاده از رنگ روغنی و پلاستیک جهت نقاشی ساختمان پس از مدت کوتاهی شاید کمتر از شش ماه شاهد پریدگی رنگ اولیه انتخاب شده هنگام نقاشی ساختمان خواهیم بود.
برخی از رنگ‌های اکریلیک آنتی باکتریال هستند و پس از اجرای این رنگ‌ها جهت نقاشی ساختمان میکروب ها و باکتری ها روی دیوار قابلیت رشد و تکثیر پیدا نمی‌کنند.
رنگ‌های اکریلیک دارای تنوع بسیار بسیار بیشتر نسبت به رنگ‌های روغنی و رنگ‌های پلاستیک می‌باشند.
جهت رقیق کردن رنگ‌ اکریلیک از آب استفاده می‌شود به این دلیل هیچ بویی هنگام نقاشی ساختمان و بعد از نقاشی ساختمان از خود بر جای نمی‌گذارند.
رنگ‌های اکریلیک با اینکه هنگام رقیق کردن آنها از آب استفاده میگردد بسیار بسیار در مقابل آب مقاوم می‌باشند.
درکل میتوان گفت برای نقاشی ساختمان هیچ گزینه ای بهتر از استفاده از رنگ اکریلیک وجود ندارد در این مقاله تنها به گوشه ای ازمحاسن رنگ های اکریلیک جهت استفاده در نقاشی ساختمان اشاره کردیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره ۰۹۱۲۷۶۵۰۴۷۱ تماس بگیرید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *